tisdag 28 februari 2012

Morgonen började inte bra...............


Ja jag och Maja gick ner 04:50 för hon ville *leka* och sjöng högre och högre...väl nere så tänkte jag att inte ge henne mat direkt då jag inte vill vänja henne vid det igen.......och hon verkade inte speciellt hungrig men 5 min efter att vi kommit ner så började mitt hjärta flimmra.....slog så fort att det var omöjligt att ta pulsen.....fan.....ringer på morgan...den stackarn var tvungen att komma ner och ta Maja...och ge mig mig medicin.....i 1 timme efter att jag tagit hjärtmedicinen slutade det!!! riktigt jobbigt...det blir sån ångest...man tror att man ska dö varje gång...känner hur det börjar sticka i fingrarna och läpparna...yr i huvudet och svårt att andas.....detta önskar jag inte min värsta ovän........

Nu sitter jag med en orosklump i magen..ska gå och göra mig iordning för sjukhuset......:-(


So Long--------------------->>

Inga kommentarer: