söndag 26 februari 2012

Vimmelkantig...............


Godmorgon! Ja för det hoppas jag fortfarande på....Vakande idag av att det var såååå ljust i rummet SOLEN!!!!! whiiiiiiiiiiiii ja och att Maja småsjöng...jahopp upp och hoppa....jovisst jag höll på att dyka i golvet...allt gick så snabb och rummet bara snurrar...men hjälp...fansen jag tar efter Majas sänggavel...men den är ju inte där...ser den men känner inte den...fatta att jag blev rädd....stannar upp lite och bara står och konsentrerar mig på balansen så jag inte ramlar....*maja skrattar åt mig*

Är sååå nära att väcka Morgan...men vill inte då han behöver sova...han har ju inte varit ute och sprungit inatt ;-) men jag tar upp Maja och går ner sakta och håller mig i räcket i trappan....usch vad obehagligt!

Ja misstänker att jag har fått nått virus som påverkar balansen eller att det kommer ifrån nacke/rygg....ja läskigt är det iallafall..

Tänkte ju åka till min kusin Michelle idag som har fyllt år.....hoppas det släpper....

Bella är fortfarande lite vissen...men kanske en aning bättre...hoppas.....Men SOLEN skiner och det får mig att glömma både smärta,cancerångesten mm för en stund iallafall......
Tänkte laga nån go rätt med kycklingfile...får se vad det slutar...ja ja Ill be back

So Long------------->>

Inga kommentarer: