fredag 17 februari 2012

Knäckt....


*Zzzzz* gäspar....ja jag är som ett ösregn just som jag förutspådde...inte konstigt om man somna kl 04....trodde jag var full när Morgan kom ner imorse....ja jag kom aldrig upp ifrån soffan...när väl John Blund kom vågade jag inte röra mig....Jag känner mig trasig på många sätt men ändå fint ihop-plåstrad....var och blev knäckt idag hos kiropraktorn så jag trodde benpiperna skulle lossna...läskigt i nacken då tror man att sista stund är kommen...men som nu på vecka 3 så vet jag att jag kommer har mer ont i några dar..en annan smärta än innan..så nu är jag fullt smärtbehandlad!

Ska laga en väldigt simpel mat idag men har fått det som önskemål och då fixar jag det ;-) Har slängt ihop en tzatziki som står i kylen och drar nu. Till det blir det vagetakryddat ris och kyckling nuggets
efetr maten blir det soffläge när Maja har somnat vill säga....

Har lämnat vår bil idag på Motorhalland,hade fått fel däck så vi fick ha en lånebil idag men Mojja ska åka och hämta vår nu.
Borde gå ner och tvätta en maskin tvätt....och jag borde damsuga en sväng men jag skiter nog i det en stund iallafall ;-)

Ska sätta på lite musik det brukar göra mig på gott humör när jag lagar mat....sen blir det duschen för att sen dyka i min *rosa* mysdräckt....gillar fredagar....................

Hepp So Long---------------->>

Inga kommentarer: