lördag 25 februari 2012

Tacozzzz


Åh jag tröttnar aldrig på Tacos och idag satt det riktigt fint! Joda Polisen kom hit idag...helt otroligt..trodde inte dom skulle prioritera det,dom är ju inte många poliser så att dom ko till lilla Harplinge var fett...nu har dom fått tennisracket som Morgan tog ifrån Idioten han jagade inatt, dom skulle säkra fingeravtryck och dna...


Nu har Morgan fixat låset ifrån köket ner till källaren...så om nån bryter sig in i källaren kommer dom inte in i huset...inte så lätt åtminstonde...duktig min hubby...Min lilla Bella bus mår inte så bra...det verkar som om hon har ont nånstans men kan inte bli klok på var...hon rör sig bra men så ibland så skriker hon till...ser lite olycklig ut idag...usch fan bara inte hon ska bli dålig igen!!! Mammas gris...


Nu ska vi ladda och duka upp bordet för melodifestivalen ;-) hoppas nu på bättre låtar än det som varit...har bara varit en bra låt...Mollys...ska fixa med lillråttan oxå sen ska datorerna stängas av för vi ska umgås hela familjen några timmar nu utan internet och spel! Nice....

Sen säger jag God Natt!!

SO LONG---->>


2 kommentarer:

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

Åh vad gott med tacos! :D

johanna sa...

Ja det går alltid hem...vi åt faktiskt det bara för några dagar sen...faktiskt inte så onyttigt heller *eller lurar jag mig själv?* :D