onsdag 8 februari 2012

imorgon måste jag...


Hej....idag fastnade jag vid lappisen på morgonen..var inne hos några bröstcancersjuka tjejers bloggar....var nära till tårar hela tiden och tänker på alla vi förlorat i cancer...fan jag hatar verkligen den sjukdom.....jag har hittat en knuta i mitt bröst...och har ständig värk i min rygg....det är skrämmande likt mångas symptom...är så orolig nu så nu måste jag gå till doktorn....knutan har jag känt ett tag...hoppades att den skulle försvinna men nej då....Jag måste försöka tänka på nått annat annars blir man galen....men det är så hemskt vad livet är orättvisst.....

Jag och Morgan ska in och handla...har precis klippt honom,efter att han tjatat i veckor nu....skönt nu håller det i några veckor till nästa gång ;-)
På menyn idag blir det gulachsoppa med goa mackor till....nej nu är jag tankspridd så jag måste göra nått annat ett tag....so long------------------->>

Inga kommentarer: