onsdag 1 februari 2012

MYCKET MÄRKLIGT!!!!


God Morgon! Måste ju bara berätta nått riktigt sjukt,,,,,jo för snart 2 veckor sen så blev jag av med mina ringar bla min förlovningsring när jag var på babymassage....jag vet var jag la ringarna men för säkerhetskull har jag gått igenom jacka,vagn,skötvästa....verkligen tömt den ut och in samt att Morgan gjorde likadant..utan resultat....men idag fick jag en sjuk känsla i handen...?? den dras ner i facket på skötväskan *som vi känt igenom typ tio gånger* och i det största facket...där känner jag alla tre ringarna.....hallå jag har ju vänt upp och ner på väskan?? dom skulle lätt ramla ur...jag tror på *det överlaturliga* men tar det med en nypa salt..men denna konstiga känsla jag fick i handen..precis som om den styrde mig till facket,jag tänkte inte på ringarna,hade liksom accepterat att dom är borta, har börjat kollat efter annat...men nu fattar jag ingenting!!

Känner mig helt nollad i huvudet..kan inte förklara...men nu ska jag göra mig iordning för BVC..bläääää Majas spruta väntar....usch...ja ja allt för nått gott med sig som jag brukar tänka...man vet bara inte alltid vad,när eller hur precis när konstigheter händer...So Long------------------->>

Inga kommentarer: