tisdag 14 februari 2012

LOVE.....

Efter en lyckad middag...sitter vi och jäser en stund för att snart avnjuta efterrätten...köpte jordgubbar och fick en känsla av sommar när jag luktade på dom *och smakade* kan inte med ord beskriva vad jag längtar till sommaren...när man kan gå utan skor i gräset,grilla i trädgården,bada i poolen eller på stranden  åhh jag blir sjuk av längtan...vill att det ska smälta och komma vårblommor nuuuuuu...

Skulle åkt till pappa med en blomma men då vi är på väg att bli sjuka så vill jag inte riskera att smitta honom..inte längesen han var på sjukhuset...Emelie måste vara hemma imorgon är dyngförskyld.Jag har ont i mandlarna men känner att kroppen kämpar att inte brytas ner...nåja kunde varit värre....ska ju tänka ljusa tankar :-)

Imorgon ska jag nog iväg och lämna lite skräp....skönt att bli av med lite skit som ligger och skräpar......annars blir det nog en lugn onsdag...ska duka fram lite gotte nu...ha en trevlig Alla <3 s Dag

So Long--------------------->>



Inga kommentarer: