lördag 25 februari 2012

orolig natt....


*GÄSP* Fan på ren svenska vad trött man blir på folk som inte kan hålla sig till sitt eget...låta folk ha sina saker och liv ifred!!!!
Inatt gick några idioter och repade Mojjas bil....jag hade typ somnat...var i drämmarnas land då jag hör Morgans röst,och den lät inte som vanligt.....Jag blev pigg på 2 röda...när jag förstår att han är på väg ut!!! mitt i natten...han hann inte ta på sig sockarna utan han bara rusar iväg!! Jag ranglar upp och ställer mig i fönstret och ser han springa iväg i en jäv...fart!!!

Sen kommer han tillbaka efter en liten stund,tar bilen och rivstartar så gruset yr...jag och Emelie bara står och gapar i fönstret...(hon kom upp då hon hört mig prata högt antar jag) vi väntar och väntar...börjar bli orolig,ser syner om att han blir nerstucken osv...för det är ju vardagsmat nu förtiden!!
När han väl kom tillbaka var han så spidad på adrenalin så han skulle nog kunna springa in till Halmstad! Polisen kopplas in och jag känner lite hur sur jag blev på honom...för att han kunde råkat så illa ut!!

Samtidigt är jag glad att ha en man som inte är en mupp som inte fattar galoppen eller inte reagerar...jag vet att Morgan skulle göra allt för att skydda oss och våra grejer...han är inte den som bangar!! Folk tror inte att Morgan kan bli ett Odjur om man trampar han tillräckligt på tårna...ingen man vill vara ovän med kan jag säga!! men han har jävligt lång stubin....så lite stolt(z) är jag ju.....;-)

Jag somnar av ren utmattning med Emelie jämte mig...hon var rädd och vågade inte somna...rena rama action i lilla Harpling...

Nåväl Morgan gick upp tidigt med maja då det var hans morgon men hade jag bara vaknat hade jag tagit henne för jag tyckte så synd om honom....My Hubby.....jag får gott göra honom....;-)

Nu ska jag ta värktablett för min ryggjäv.....så jag orkar vara en aktiv mamma/fruga ;-) Ska försöka ha en go lördag trots allt...Återkommer..................

So Long------------->>

Inga kommentarer: