lördag 18 februari 2012

God morgon....

Morgonen började med morgonmys med Maja ...så gott att hon alltid börjar dagen med att *sjunga* och tjabba hon är aldrig ledsen så man börjar dagen med ett leende...vi traskade upp vid 07:30 och fixade välling som hon åt med god aptit,höll flaskan lite själv ;--) Mojja som fick ligga kvar kom upp vid 8-tiden...Lillskrotan somnade om igen och jag fick en underbar massage av Morgan...Tack baby..

Idag funderar jag på att slänga ihop en baconsås till fläskfilen som jag ska krydda gott och till det klyftpotatis....återkommer med den där såsen om den blir bra...



Tatuera mig? tja det är ju en riktig fluga nu...men jag är en fegis....får fundera...men det finns ju så många fina saker man kan göra om man har råd och hittar en riktig tauerare....

Idag ska vi bara ta det lugnt då det råder förskylning här hemma....får göra det bästa av dagen....ska elda så här blir varmt och gott...bada dubbelbad och kolla melodifestivalen...hoppas nu det kommer en riktigt bra låt...saknar det...har ingen klockren favorit..nä bloggar mer sen...''

So Long------------>>


Inga kommentarer: