torsdag 16 februari 2012

Doktorn idag...


Hellu.....idag var det dax för Doktorn igen men det var det jobbiga mötet...ang min knuta i bröstet...var rädd att hon inte skulle lyssna eller ta mig på allvar. Det gjorde hon...hon var jättebra och hon kände och undersökte mig väldigt grundligt...Ekg,blodprov/blodtryck och palpation av brösten och armhålorna...hon kände dom...för hon hittade fler...hon skickade en remiss till mammografi och ultra av brösten...nu hade jag nästan önskat att hon inte trott mig eller att hon sagt att hon inte hittat några knutor...men och andra sidag känns det bättre att få det kollat ordentligt...är så orolig.....

För att skingra tankarna så åkte vi ut och shoppade en sväng....väl inne på Maxi ringer min mobil....där jag *lullade* omkring* det var Inger ,en arbetskamrat....som hade läst bloggen och ville kolla hur läget var....TACK för omtanken...är inte så bortskämd med det så det värmde ska du veta!!

Vi köpte ny välling till Maja...ett storpack på 30 liter...tro du hon gillar den? nope...totalvägrade att äta den...jahopp det var bara att åka och köpa den gamla....;-) köpte ny vattenkokare med den gamla har nog torrkokat några gånger för mycket...ser för jäklig ut inne i så det åkte i soperna idag...köpte en vit ny fin med goa finesser som jag saknade på den gamla! Mi Happy...över det lilla....

Imorgon ska jag knäckas igen...ska till min älskade kiropraktor....ska bli skönt...
Måste fixa badblöjor till Maja så vi kan åka till badhuset snart..glömmer det varje gång jag är i affären...
Nej nu ska jag pussa på Morgan..han ser ut till att behöva det ;-)

So Long--------------->>


2 kommentarer:

Magnus Brodin sa...

Better safe than sorry. Det är säkert inget ska du se. Massa kramar från Skåne. Sköt om er där uppe!

johanna sa...

Kramar till er nere i Chicago....ses snart! Hör av oss inom kort...;-)