fredag 24 februari 2012

Röja röja.....


Hellu....idag har vi röjs ut sängar (2 stycken) och en massa bröte som vi bara slängt in i *Majas rum* Hade inte tänkt göra nått där inne, men tänkte att ska jag ändå röja och rensa så kommer det bli bra plats så då kan jag pyssla lite där inne...är ju så kul....är på jakt efter en vit växasäng...ska käpa 2 vita stolar som jag vet var...ett svampbod är på G så jag skiter i svamppallar...Fjärilsgrejer och ugglor har jag ett helt kompani som bara väntar att komma upp....Emelie fick fjärilsbäddsätt idag...och en stor svart fjäril på väggrn....Niizzzeee

Vi ha gjort lite till innan jag börjar jobba nästa vecka...för då kommer man inte vara pigg på 1-2 veckor..har ju vant mig att sitta uppe länge nu...i och med att vi har en sån snäll flicka så har man nog blivit lite bortskämd...men men nån gång ska man ju bli det ;-)

På menyn idag blev det Pizza......på dagen åt vi köttsoppa...jammi...ska mysa lite nu...faktum är att jag skulle kunna somna nu men fasen det är ju fredag....
Var på shoppingturne innan...kollade efter en grej till Morgan som snart fyller år...men är inte klar om jag säger så....:-)   nej ha en go kväll  So Long----------->>

Inga kommentarer: