onsdag 1 februari 2012

Imorgon gäller det....


Hellu!!! Ja imorgon är det mycket på tapeten....först ska jag till kiroprakton *längtar* sen en liten stund efter att jag är färdig där så ska jag knalla bort till JB för att sitta modell...*hårmodell* och det ska bli kul och spännande..hade inte tänkt göra nått med håret förrens till sommaren men vad fasen gör man inte för sina barn?...ja angående barn så gick jag och mojja ner till BVC tillsammans idag...jag var med inne för han tål inte sprutor, men det gick rätt bra....visst gråt hon men hon tappade inte andan som förra gången. så det känns ju bra...nu piper hon lite men hon vill nog bara äta lite tror jag....

Ja sen ska vi inom Motorhalland och hämta pengar ;-)))) alltid kul när kulorna rullar åt rätt håll...in i plånboken vill säga och inte ur.....fan det går bra nu....;-)

Mitt fina halsband som Petra var så gullig och gjorde till mig för att jag blivit mamma igen!!!! Tack igen!!alla min ungar är med..*även Bella*

Vi kollade på Tv idag om Dataspelsberoende...asså man blir rädd för vad vi ska få för samhälle om några år...jag menar det är redan illa men dom slappa föräldrar som låter sina barn sitta framför datorn dagarna i ända så dom blir associala,får en skev verklighetsuppfatting och blir ett par tickande bomber...ja det låter kanske hårt men det var en kille  som hade gått igenom ett helvete för att han hade blivit beroende att att sitta och spela och lanande osv att han till slut inte hade några vänner kvar, blev folkskygg och hela hans liv gick bara ut på att få spela,,,,stackars människor...att vuxna människor börjar är ju deras ansvar men när föräldrar inte sätter gränser är ju att förstöra deras liv...En tankeställare!!

                                                 Mitt nya projekt som jag ska göra i dagarna....

Nepp nu ska jag utfodra Lillsan!! So Long----------------------->>



Inga kommentarer: