tisdag 14 februari 2012

En Underbar Alla hjärtans dag


Hallå alla fina människor! Idag är det en Underbar dag det är ju Kärlek i luften....Här ska det börjas fejas snart...eldar i köksspisen nu så här blir varmt och gott...ska iväg och inhandla lite jordgubbar och lite presenter till mina barn....sen ska jag fixa go middag....Nelly slutar tidigt idag och Emelie var lite förskyld men hon ville gå idag ändå?! då kände jag att ok...låt gå hon tempar inte men befararar att hon snart ligger pall...
Lillsan ligger och sover här på soffan ;-) hon ville ha välling kl 07...när jag normalt är på jobbet,dom tankarna kommer nu...grrr ska man snart ut i kylan och skrapa bilen..fy det lockar inte kan jag säga.              

Mina tankar går till några jag känner som har hemska minnen,dödsfall och då är såna här dagar jobbiga...jag hoppas att ni kan få det bra trots allt...kramar till er...

Nepp nu måste jag skynda mig    So Long--------------------->>

Inga kommentarer: