lördag 4 februari 2012

Ännu ett besök

Ja det är underbart med små barn....;-) Min Lillsan är så rolig...2 mornar nu har hon vaknat runt 04:30 och varit både pigg och hungrig....men i kväll till melodifestivalen ska hon få gröt till nattmålet för hon är nog i en tillväxtperiod så hon håller sig inte...det roliga är att hon är proppmätt när hon har ätit färdigt vällingen så jag känner inte att man kan öka vällingen än...phu ja man får prova sig fram..men det ska nog gå bra!

Idag åkte jag och Mojja,Maja till Pappa och hälsade på honom :-) det var skönt att han var både pigg,frisk och glad. Dom skulle till Verona...mysigt! Kändes bra att åka ifrån han idag...ibland är man bara ledsen men idag kändes det jättebra! Nelly kockade idag...hon lagade Ytterfile med dragonsmak och pommes med beasås och gröna bönor...riktigt gott..Tack...Mamma mös...Nu är alla samlade och ska byta om till myskläder och duka fram lite till melodifestivalen som jag ser fram emot ikväll!!

Jag och Linda och Kajsa ska äntligen träffas på Tisdag...ska bli riktigt kul att ses igen..mycket babysar kommer det bli...hon har ju sina tvillingar...;-))

Lillsan kommer nog att få sina tänder snart..hon hugger efter oss nu ,-) fick faktiskt ge henne en supp alvedol idag för hon hade ont och var så gnällig...det är jobbigt med de första tänderna. idag..
Nä nu ska jag förbereda lördagsmyset ...So Long--------------->>

Inga kommentarer: