måndag 13 februari 2012

Jaha nu har jag gjort det....


Ringde chefen idag.....nu har jag gjort det...meddelat att jag börjar jobbar den 1/3!!!! Blandade känslor....Visst vill jag börjar jobba men ändå inte...vill ju vara hemma med min lilla Maja...vara hemma och ha fixat fixa/middag till Emelie och Nelly....orka fixa med sånt som går bort när man jobbar heltid. men...jag hade planerat att göra så här för jag ville inte att gappet skulle bli så långt när det gäller mitt jobb....och ekomomiska skäl...man blir inte rik på att vara mammaledig! men nu ska jag jobba i 3 mån sen ska jag vara mammaledig igen...så det är ju inte helt fel att vara hemma hela sommaren då alla barnen är hemma....Tänk positivt! ;-)

Tiden har gått så fort bara....herre gud fattar inte att jag varit hemma i 8 månader snart....
Ja ja är inte lika trött idag som igår för det var skrämmande....ska ta vara på tiden nu.....

Nu är det dax för Maja...So Long----------------------->>

Inga kommentarer: