fredag 10 februari 2012

jag blir rädd...


Hellu.....idag var man uppe med tuppen...längtade riktigt för jag skulle ju till kiroprakton ...fixar med barnen och sätter mig för att rensa plånboken....ser till min förskräckelse att jag hade tid IGÅR!!!!!! kl 11,,VA??? jag blir rädd för mig själv....fan jag har ju gått hela veckan och lidit och tänkt fredag fredag ...

Med lipen i halsen ringer jag till Malmborgs.....en snäll människa säger lugnt att det är mänskligt att glömma och att jag kan få komma ändå!!! Asså gud jag bölade nu av lycka....woine...nåväl när jag kom dit så masserade hon mig en stund *lyx* sen knäckte hon mig nästan på mitten...det gör riktigt ont nu...men så är det alltid efter för mig....ska dit på fredag igen....

Skulle *bara* ha lite saker i handling...men det blev såååååå mycket mer..pengarna rullar..På menyn idag blev det skinksnitzelrullader....fyllda med champinjoner med cream freach,rödlök och lite röd paprika...potatisgratäng och pepparsås....ehhh jag köpte rödvinsås trodde jag men kom hem med pepparsås...ahh det funkade bra ändå! en päroncider till det var ännu godare.

Mamma kom inom och drack kaffe *bjöd på kanelbulle* men hon bantar så hon tog bara kaffe...dom var goda kan jag säga...;-) sen åkte hon med Emelie som ska sova hos henne....                                    

Ja min Doktor ringde....ändring igen på min medicin....värdena var inte ok...blir så trött..men börjar vänja mig..nepp nu går ögonen i kors....ska se om jag orkar kolla tv lite...
So Long-------------------------->>


Inga kommentarer: