måndag 27 februari 2012

Zzzzzzzzzzzzzzz


Gud vad jag blir sömnig av detta väder....har varit på gång att göra nått hela dagen men det blir bara flopp....har pulat lite inne i Majas rum...har en kista hos mamma som jag ska göra om ...se bilden ;-) ska hämta den i dagarna...behöver hyllor nu bara...ska sätta upp gardiner imorgon och lite sånt men än en gång jag håller på en stund sen blir jag så förbannat trött...kroppsligt trött att jag måste ligga ner...så tröttsamt!! vill ju bli färdig....


ska ut och ragga en stor gren som ska upp i taket och dekoreras...ja med en och annan uggla och fjärilar så klart! det kommer bli så bra!


Imorgon blir det jobbigt....ska ju på ultra och mammografi...urk vill inte...blir spyfärdig bara av tanken....men men jag måste juu.. usch måste tänka på annat nu....

Har lagt björnbär i en skål och strött socker och rivit limeskal över..såååå ljuvligt!!! ska ha glass och bären sen..jammi
Tror jag ska duscha nu sen fixa gotte och bara jäsa tills Maja ska nana...faktum är att hon ofta är gosig och vill kela på kvällen det passar ju bra om man vill kolla lite tv.....

Rätt skönt att ungarna börjat skolan...känner inte en sån press att underhålla dom----Min svarta älskling är nästan som vanligt idag whiiiiiiiiiiii Mi happy!! så skönt att hon inte blev sämre...(vovven)
nä hepp gott folk..nu blev jag sååå trött igen...måste skynda mig in i duschen innan jag somnar..:-)

So Long---------------->>

Inga kommentarer: