söndag 19 februari 2012

sega söndag...

mina tre änglar


Hellu.....idag gick jag upp 10:10...?? jo jag sov så gott....hoppade ur nattlinnet 14:30...;-) då gick vi ut på promenad med vagn och vovve...skönt men slaskigt. Vi käkade kinamat på lunchen *'ja frukost för mig*   
sen lagade jag fläskfile med pommes och bacon/champinjonsås...öh ingen sensation *såsen* det var nog röktbacon för det var lite för rökig smak----har ju slutat röka *LOL*

Vi har kollat på Gladiatorerna och Så ska det låta....nej en seg söndag idag faktiskt.....ska nog gå och knyta mig snart...så vaknar man till ny vecka...Lov= aktiviteter bläää får ångest att man ska roa barnen 24/7 känns det som...nej badhuset och kanske Ullared....Malmö? måste ha hundvakt så vi får kolla läget...ska köra upp till mamma med och en sväng till pappa nu när vi inte smittar...

nej gott folk nu gäspar jag så att käkarna nästan lossnar ;-))
So long--------------------->>


Inga kommentarer: