söndag 5 februari 2012

IDAG SKA VI................


Idag ska vi bara ha Spa hela dagen typ.....barnen har badat i bubblbadet och är röda och varma....jag och mojja hoppar i ett bad om en stund...tar ju tid att fylla ett sånt.....sen ska här filas fötter och skrubbas hud och måla naglar..;-) det är så skönt att ha hemmadagar alla i familjen bara myser och mår bra....

På menyn idag står det köttgryta med ris och potatis till...har tagit upp fläskfile som jag ska använda mig av...det ska blli så gott...Ja melodifestivalen..vad säger man????? Bananmannen är ju bara ett stort skämt men jag gillar refrängen och ni ska se att han hela skiten ;.) Tyckte afrodites låt var svängig.....ja det är ju rätt många låtar kvar innan vi har nån vinnare...lite för många deltävlingar tycker jag!

Ikväll kommer Så ska det låta..ett måste här hemma! men innan dess ska vi kolla Gladiotorerna *reprisen* då man missade den igår...ska vila en liten runda nu innan badet för lillsan sover nu...................

So Long------------->>

Inga kommentarer: