tisdag 7 februari 2012

Tack...


Nu sitter jag och summerar dagen...och vill bara Tacka Linda för en trevlig pratstund!!! Vi har alltid det trevligt men vi ses för sällan det säger vi varje gång och klockan springer iväg...men så är det ju när man har trevligt!! Hoppas Kajsa kan snart så vi kan ses alla..Kvällen slutade med ett långt telefonsamtal som jag väntat på...känns skönt att ha rett ut det....

Hoppas det blir fredag snart så jag kan få komma till in kiropraktor igen...det värker och värker....
Nu somnade nog Majaskrutt....hon har varit speedad ikväll....:-) hon har varit go  och glad men sova det skulle hon inte ikväll?!! fast nu kan jag nog gå upp med henne...*gungar i sin gunga*
Ville bara avrunda lite positivt här eftersom morgonen blev så negativ idag.....det är ju inte det man vill här i livet...men det är skönt när man kan vända på det tråkiga och försöka göra saker bra....

Hepp nu kallar min nybäddade säng....So Long------------->>


Inga kommentarer: