fredag 3 februari 2012

Känner Harmoni...

Hellu.........gårdagen var lång...,många knäck i ryggen och nöjd med resultatet med håret hos Nelly...foto kommer snart..trots sjukhusbesök så känner jag harmoni i själen idag...som sagt igår var jag helt slut när vi kom hem, orkade bara det jag var tvungen att göra...sen var det god natt...

Idag åkte vi in till mitt jobb och hälsade på....sen åkte vi och hämtade min mormor för att åka och handla med henne....köpte gott fikabröd sen åkte vi hem till henne och drack kaffe och smaskade på den syndiga kakan ;-) 

Tacos stod det på menyn idag och det satt fin fint...åt nästan en hel..med några pauser dock..kollade en *skräckfilm* Not!!! hatar när dom skriver att det ska vara skräck så är det värsta Nalle Phu...åh så irriterande!! ska kolla nån film nu kl 22...säkert samma skit...

Ja jag satt och läste lite på om man ska få betalt för att man bloggar...det är ju rätt många regler men det tråkiga jag tyckte är att man blir begränsad vad man får blogga om och vilka bilder man lägger ut osv...hm kanske inget för mig men med tanke på att rätt många läser här inne...dock tråkigt att så få kan skriva nått....speciellt ni dom är inne flera gånger varje dag...känner mig lite speciell ..på gott och ont...vet ju att iallafall 3 personer besöker mig dagligen och så vitt jag vet så gillar ni inte mig....? men jag lockar visst ändå?
men alla är välkomna...ett tag till iallafall...

Imorgon vill jag åka till Fynda i Falkenberg eller IKEA....Vill Vill Vill...men jag kommer nog inte göra det...gillar inte ge mig ut i halka med barnen om jag inte måste...äsch vi hittar nog på nått...vill dock slippa gå ut!! Melodifestivalen kommer imorgon!! Whiii ska kolla...Hepp...ska kolla Da Tv...nu So Long...

Inga kommentarer: