onsdag 15 februari 2012

Håller tummarna

Hellu!! Idag håller jag tummarna för Morgan...han har lite spännande saker på gång...om allt går i lås kommer det hända roliga grejer kan jag säga..just nu säger han buuuuu till Maja och hon skriker av skratt...så ljuvligt att höra...;-) så hickar hon med...Love my life!

Skulle ju iväg idag....Not nä jag lyssande på tv:n att om man inte måste ut med bilen skulle man låta den stå! och jag löd som en duktig flicka....har noppat ögonbryna idag...gick nog ner 1kg ;-)))) rakade benen och gick ner 3kg till ;-))) LOL har bara myst och myst tänt ljus och faktiskt syndat med lite gott gott....

Emelie har varit hemma idag...snorig och hostig....Nellan har varit i Ullared...*avis* hittade en snygg svart skjorta och smink och godis såklart! 
Jag är ju känd för att ha dåligt tålamod....och nu ska man vänta i 10 dagar innan vi får svar....*sliter av mig håret* kommer bli jobbigt!

Imorgon ska jag till Dr....:-( Jobbigt men nödvändigt nu kan jag inte skjuta upp det längre..måste få min knöl kollad!! nåja känner pulsen gick upp nu bara av att skriva det...så skippar detta ämnet nu....

ska fjäska till mig en massage av min älskling....det får jag ...för han är så snäll min Morgan....får nog börja blinka nu om jag ska få det innan halv åtta hos mig...vill ju se det ;-)

Hepp So Long alla fina--------------------->>

Inga kommentarer: