fredag 17 februari 2012

kan inte sova........


Har inte somnat än....ligger och tänker...och tänker....tänk om man hade en on och off knapp...ska upp tidigt imorgon....har inte tid att vara trött...just nu knåpar jag ihop en sänggavel till Emelie med fjärilar....vit bakrund med svarta fjärilar...jättefin! hm....Morgan kom upp och undrade vad jag sysslade med....svårt att förklara att man inte bara kan lägga sig och sova...jag är ju trött...men orolig antar jag...kan ju städa?! kl 01:40...*flinar lite* tja kanske det...få se dom sover ju där uppe....kan vara gött att ha det gjort imorgon när jag är som ett ösregn...nåja den som lever får se....jag tror att det är fler som inte kan sova för att jag hör att nån (galning) skottar!!! där går gränsen...hallå det är kallt och det låter en hel del....ska nog dyka in i mitt skafferi och kolla om nått kommit dit utan min vetskap ;-)) det är ju fredag ;-)))) hö hö det kom jag på nu i denna sekund!! då får jag äta godis...hi hi nu blev jag glad igen....

Ska ge mig själv lite gottis nu .....sov sött ni som kan....
So Long-------------->>

Inga kommentarer: