tisdag 7 februari 2012

Nej jag är inte igång....

Hallu!!

Jag vaknar av och mår bra idag...läser min blogg och kommer fram till att dölja min kommentarer för att jag anser att vissa människor som jag vet inte tycker om mig längre är här inne och skriver hur hemsk jag är...då jag redan vet hur ni tycker om mig så kan ni väl bara sluta komma in här och läsa?! jag går inte in på era bloggar längre...*som ni kan se på ip nummerna..har inte gjort det sen Majas dop....klippt banden liksom...kronan föll ner...jag kan era ipnummer och ser när ni är här...men för allas trevnad kan ni lämna mig ifred så ska jag lämna er ifred *aldrig kommentera eller skriva om er.. har liksom inget mer att säga...känner att jag sagt mitt......

hoppas att slippa blocka eller hålla på med inbjudan till folk...för det är ju en del som läser här varje dag...men det blir jag ju tvungen till om det inte slutar...


Jag klippte banden för att Jag kände mig illa behandlad och det är Mina känslor som jag har rätt till!! jag håller inte på och bråkar jag bara säger vad jag känner och upplever...jag finns här för dig,du vet var jag finns..dom orden betyder ingenting om man säger/skriver dom hela tiden utan att faktiskt göra det....det är när det gäller som man vet vilka ens vänner är...räcker för mig....och om alla ni som spytt sin galla visste den Riktiga sanningen om varför jag är sårad skulle ni tappa hakan och skämmas att ni hållt på som ni gjort!! det är mycket som jag valt att inte berätta.....för hemska saker....så lägg ner....
nej nu ska jag skaka av mig detta och fixa mat till Maja....ska in till Linda och fika sen ;-)

Inga kommentarer: