tisdag 21 februari 2012

Ullared avklarad...


Ja då var Ullared avklarad..och mycket blev det...Maja fick en uppsjö av Alfonskläder och Milla...mycket  bodys och heldressar...pyjamas och byxor..ja you name it...en ny garderob då hon växt så mycket.

Nelly och Emelie hittade oxå en hel del grejer allt ifrån kläder till spel och väska...alla glada och nöjda. Själv brukar jag inte hitta kläder till mig själv men jag hittade en isblå tunn blus...jättefin...lite fjärilar till mina projekt som jag ska göra till Maja och Emelie....;-)

Inatt sov jag inte ett skit på ren svenska...när kl var 04 fick Bella ett anfall *andnöd* och Morgan gick ner och öppnade dörren så hon fick sitta på trappan....då var jag fortfarande pigg på ett konstigt vis....somnade kanske vis 6-tiden---öh kl ringde 07.....ja när jag gick runt på G-kås kändes det som jag svalt en flaska vin...men det gick bra..älskar ju ullared så jag bet ihop..Maja var jättesnäll och det var inga problem att ha med henne...var där ändå i 4 timmar :-)

Emelie var nog gladas av alla för hon har länge velat ha en one piease länge då jag och Nelly har haft rätt länge men jag har inte hittat till Emelie...antingen stora som hus eller microsmå men i dag fick hon en svart luddig fin.....

Nu bara myser vi i soffan med gottis...*det är ju lov*...imorgon blir det städ och handling för helgen sen tar vi badhuset på torsdag. (längtar till vardagen snart ;.)) nej nu vill jag inta ryggläge.....

So Long------------>>

Inga kommentarer: